Bel mij terug
Bel mij terug
Contact
Contact
 

Service & Garantie

U heeft, als koper, natuurlijk recht op garantie in de garantietermijn onder garantievoorwaarden gesteld door de fabrikant. Wij zorgen ervoor dat defecten aan uw apparatuur die onder de garantievoorwaarden vallen kosteloos wordt hersteld.

Luistergarantie

Mocht ondanks dat u ons luistertraject en advies opgevolgd heeft de installatie thuis niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u binnen 2 weken na aankoop weer opnieuw en geheel kosteloos het aankooptraject in gaan. Wij nemen hierbij de in eerste instantie geleverde apparatuur geheel kosteloos retour.

Installatie en bezorgen

Ondanks dat Stassen Hifi uitsluitend kwaliteitsproducten levert kan het helaas voorkomen dat een product defect raakt. Wij zijn ons er van bewust dat dit erg vervelend is en dat u een snelle en goede oplossing wenst. Om u een goede en snelle service te bieden vragen wij u voordat u een reparatie opstuurt deze eerst bij onze technische dienst aan te melden. Ook vragen wij om het formulier onderaan deze pagina in te vullen. Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk contact met u op over de vervolg stappen. Het formulier kan gebruikt worden voor defect gevallen die binnen of buiten de garantie vallen.

Wanneer u een reparatie naar ons toe wilt sturen moet u gebruik maken van het formulier onderaan deze pagina. Let op: een product moet wel bij ons gekocht zijn!
Volgt u ook alstublieft de procedure die beschreven is.

Wanneer een reparatie onder garantie bij ons binnenkomt en de klachtomschrijving duidelijk is, zorgen wij er kosteloos voor dat uw apparaat hersteld wordt.

Product defect binnen de garantietermijn

Uiteraard heeft u recht op garantie binnen de garantietermijn en onder de garantievoorwaarden gesteld door de fabrikant. Wij dragen kosteloos zorg voor de afwikkeling van defecten binnen de garantietermijn. Alleen de kosten van het verzenden van uw product zijn voor uw rekening.

Product defect buiten de garantietermijn

Wanneer uw product buiten de garantietermijn valt, onderzoeken wij eerst wat er gerepareerd moet worden. Dit onderzoek kost u € 75,-. Na dit onderzoek krijgt u van ons een kostenopgave, aan de hand hiervan bevestigt u ons of wij de reparatie moeten uitvoeren. Wij zullen u constant op de hoogte houden over de voortgang en eventuele bijkomende kosten van de reparatie. Zodoende kunt u zelf afwegen of de kosten van een reparatie opwegen tegen de huidige waarde van het product of aanschaf van een nieuw product.

Het product was Dead on Arrival

Wanneer een apparaat bij u aankomt en deze totaal niet reageert kunt u deze zonder meer terugsturen conform de retourprocedure. Onze klantenservice neemt dan contact met u op om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Retour tijdens de afkoelingsperiode

Bij Stassen Hifi kunt u een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Procedure voor het retourneren van producten

Stap 1
Vul het formulier 'voor terugzending producten' in, print deze uit en doe deze in een enveloppe.

Stap 2
U dient het volgende naar ons terug te zenden in geval van:
Een reparatie geval: alleen het product dat het defect vertoont, in originele doos met een kopie van uw factuur. Dus geen accessoires, handleidingen etc.
Bij Dead On Arrival dient u het complete product, inclusief handleidingen en accessoires. dat door ons is geleverd terug te sturen inclusief een kopie van uw factuur. Ongeschonden in de originele doos.

Stap 3
Bij reparatie: verpak uw product zorgvuldig in de originele fabrieksverpakking.
Bij alle gevallen is de originele fabrieksverpakking verplicht.

Stap 4
Bevestig de enveloppe met als inhoud het ingevulde formulier 'voor terugzending producten' duidelijk aan de verpakking.

Stap 5*
Breng uw pakket langs of stuur het pakket gefrankeerd, dus NIET onder rembours, naar:
Stassen Hifi
Grotestraat 23
5931 CS Tegelen
Nederland

* U bent zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport. Zorgt u dus voor een transportverzekering. Tevens draagt u zelf de kosten van de verzending. Ongefrankeerde zendingen of zendingen onder rembours worden nooit door ons in ontvangst genomen.